Banc de textos teatrals

El Banc de Textos Teatrals de la Fundació Romea va nèixer amb la intenció de fomentar la dramatúrgia contemporània, donant suport a la creació, la difusió i la producció de noves obres teatrals en català i castellà.

La convocatòria és d’abast estatal i com a condicions s’exigeix que les obres presentades no hagin estat mai representades en circuits professionals i que el seu repartiment estigui format per un màxim de sis actors o actrius en vistes a la seva posterior producció.

En aquesta línia de suport a les noves creacions contemporànies, continua obert el procés de rebuda i selecció d’obres en el Banc de Textos, que actualment compta amb més de 500 obres de teatre. Els textos es poden trobar en el Banc de Textos Teatrals Virtual, a través del web de la Fundació Romea, per tal que aquest fons es pugui consultar públicament.

Per incloure una obra al Banc de Textos, cal enviar a la Fundació Romea (C/ Hospital, 51, 08001 Barcelona) 2 còpies en paper del text per correu, junt amb el C.V. i, si es vol, un CD amb les obres per ser penjades a la Intranet.