Anuari Cultural 2019 (Reflex de l’aportació artística a Catalunya 2019)

Informació i reserves a info@fundacioromea.cat

Dilluns 16 de desembre a les 19h al Teatre Romea.

Amb: Jacinto Antón, Leticia Blanco, Sergi Doria, Víctor Fernández, Elena Hevia , Miquel Molina , Jordi Nopca, Ramón vendrell Sergi Vila-Sanjuán…

Un balanç que permeti conèixer i aprofundir sobre la contribució de la cultura a la societat.

Amb motiu del tancament de l’any 2019, proposem fer un balanç sobre el més destacat que ha esdevingut en l’àmbit cultural. Vuit periodistes culturals ens endinsaran en la dinàmica cultural de Catalunya per a reflectir les propostes artístiques i les accions culturals que han estat més rellevants i determinants aquest any. Un anuari que, no només pretén recopilar les dades més importants del sector cultural, sinó advertir quins han estat els espectacles, els artistes, les propostes públiques i les iniciatives privades que han contribuït a fer del 2019 un any de gran interès cultural. Un balanç que permeti conèixer i dialogar sobre la contribució de la cultura a la societat.