Memòries

La Fundació Romea per a les Arts Escèniques va finalitzar el 2017 mantenint el suport del seu Cercle d’ Amics i amb un variat programa d’activitats, que ha mantingut el puls d’anys anteriors amb una gran acollida per part del públic, dels professionals de les arts escèniques, el sector cultural i els mitjans de comunicació, mantenint el prestigi i la visibilitat de la Fundació Romea, els seus patrons i els seus mecenes i protectors.

El programa d’activitats d’aquest any ha estat marcat per les conferències i la participació de la Societat Civil, fet que remarca la importància que la Fundació Romea ha aconseguit en els últims anys dins del sector cultural.

Agraïm la col·laboració i el suport de personalitats rellevants de diferents àmbits de la societat civil catalana com ara el Molt Honorable President de la Generalitat de Catalunya el Sr. Carles Puigdemont; el periodista Enric Juliana; el portaveu de Jutges per la Democràcia Joaquin Bosch; Anna Gabriel, diputada al parlament de Catalunya, o l’escriptora Isabel-Clara Simó, per citar-ne només alguns.

La Fundació Romea també ha mantingut al 2017, les lectures dramatitzades, presentacions de llibres i debats, amb les col·laboracions amb altres entitats com l’Institut del Teatre, el Consolat Suïs o la Diputació de Barcelona.

DESCARREGAR MEMÒRIES