Conferència: L’aportació de les comunitats protestants a la cultura catalana.

El  dilluns 12 de desembre a les 20h, la Fundació Romea per a les Arts Escèniques organitza la conferència L’aportació de les comunitats protestants a la cultura catalana, en la que s’explicarà a través d’una mirada de passat, present i futur, quina ha estat l’aportació de les comunitats protestants a la nostra cultura i societat. L’acte serà presentat pel crític i historiador de l’art Daniel Giralt-Miracle i anirà a càrrec de Guillem Correa, secretari general i impulsor del Consell Evangèlic de Catalunya. Correa ha treballat en el servei de l’església des de ben jove i té una llarga trajectòria en l’àmbit social, sent fundador de reconegudes institucions com l’ONG d’acció social, Iniciatives Solidàries o l’empresa d’inserció, Recursos Solidaris. Actualment, també és president del Consell Executiu de l’Església Evangèlica Metodista Unida, pastor de l’Església Metodista Bethel i director de l’Institut Metodista d’Educació.