Conferència; L’aportació del catolicisme a la cultura catalana.

Fundació Romea per a les Arts Escèniques organitza la conferència L’aportació del catolicisme a la cultura catalana, en la que Mons. Joan-Enric Vives, Arquebisbe d’Urgell i Copríncep d’Andorra, oferirà una visió de quina ha estat l’aportació del catolicisme a la nostra cultura i societat, amb una mirada sobre el passat, el present i el futur.

Mons. Joan-Enric Vives (Barcelona, 1949) va ser vicari parroquial, rector a la ciutat de Barcelona i delegat episcopal de Justícia i Pau. L’any 1993 va ser anomenat Bisbe Auxiliar de Barcelona pel papa Joan Pau II. Actualment, és Arquebisbe d’Urgell, Copríncep d’Andorra, membre del patronat de diverses fundacions al servei de l’ensenyament i de persones ancianes o amb discapacitats i, està en possessió de la Medalla d’Honor de la Ciutat de Barcelona i de la Gran Creu de l’Orde de Crist de la República de Portugal.