Inauguració del II Festival de Narració Oral de Barcelona Munt de Mots.

Enguany, col·laborem en el II Festival de Narració Oral de Barcelona Munt de mots. Aquest és un festival que té com a objectiu promoure el món dels contes a través d’una àmplia varietat d’activitats relacionades amb aquest art, la majoria d’elles gratuïtes i la resta a un preu molt reduït

En aquesta ocasió, més de 30 autors de països com Argentina, Colòmbia, Cuba, Estats Units, França, Itàlia, Mèxic, Paraguai, Polònia, Veneçuela, Espanya i Catalunya, entregaran les seves pròpies històries, així com els contes de tradició oral i la literatura dels seus pobles.

El festival se celebrarà entre els dies 15 i 22 d’octubre a Barcelona i serà organitzat pel Centre Cívic Pati Llimona i l’Associació Munt de Paraules, i dirigit pel conegut artista veneçolà Rubén Martínez Santana. També hi col·laboraran entitats com el Consorci de Biblioteques de Barcelona, la Xarxa de Centres Cívics de Barcelona i la Fundació La Caixa. La inauguració serà el 17 d’octubre a les 20.30h al Teatre Tantarantana.