Lectura dramatitzada “El 515” de Marc Loher amb col•laboració de la AAPDC

En Pere, un jove gandul, es passa tot el dia al bar d’en Quico tot esperant que la sort entri per la porta i el tregui de la misèria.

Un bon dia la Sra. Mató, que és una apostadora nata, entra al bar i en Pere, que s’ensuma que aquesta casualitat podria ser crucial per aconseguir els seus propòsits, no vol deixar escapar l’oportunitat que estava buscant.

Sí, la cosa va d’apostes perilloses, d’emocions fortes i de riscos que et canviaran la vida, però… estarà en Pere disposat a perdre els collons? Val la pena arriscar la vida per uns quants milions d’euros?

Aquest és l’argument de l’obra El 515 que dirigirà el propi autor, Marc Loher, en format de lectura dra­matitzada. Una peça escrita fa més de 10 anys, però que el pas del temps no ha fet minvar la rabiosa ac­tualitat política i social dels temes tractats. L’autor i director, des de la comicitat i la ironia, fa una crítica de la societat actual i pretén que el públic assistent reflexioni sobre l’època que ens ha tocat viure.