RDA de Premsa Fundació Vicki Bernadet

DIA MUNDIAL PER LA PREVENCIÓ CONTRA L’ABÚS SEXUAL INFANTIL

La Fundació Vicki Bernadet presenta la seva nova campanya de sensibilització i les últimes dades sobre l’abús sexual infantil
Roda de premsa el dimarts 19 de novembre a les 11.30h al hall del Teatre Romea.

Barcelona, 14 de novembre de 2019. Per commemorar el Dia Mundial per la Prevenció contra l’abús sexual infantil, la Fundació Vicki Bernadet presenta en roda
de premsa la seva nova campanya de sensibilització.

L’acte tindrà lloc el dimarts 19 de novembre a les 11.30h al hall del Teatre Romea de Barcelona (Carrer d l’Hospital, 51).

Vicki Bernadet, fundadora de la Fundació, farà balanç del nombre de demandes que ha tingut la institució durant el primer semestre de 2019, així com del nombre de
visites d’acollida, d’atencions i teràpies. Gabriel García de Oro, director creatiu executiu d’Ogilvy Barcelona, explicarà la campanya de conscienciació, i la cantant Lídia Pujol informarà sobre el Concert Solidari que el dia 25 de novembre s’organitza a la sala BARTS amb l’objectiu de sensibilitzar sobre la necessitat
d’implicació de la societat en la lluita contra els abusos sexuals infantils i recaptar fons. Per finalitzar, hi intervindrà el jurista Joan Queralt, membre del patronat de la
Fundació.