Fes-te Mecenes

Mecenes de la Fundació Romea

* Tots els camps són obligatoris.

ParticularEmpresa

Indique-nos, si us plau, les dades referents a la vostra aportació i la via d'ingrés:

Els prego que fins a nou avís i amb càrrec al meu compte paguin els rebuts que els seran presentats anualment per la Fundació Romea per a les Arts Escèniques.

• MECENES DE BRONZE - 200 Euros anuals

• Menció del seu nom a la llista de Mecenes de Bronze situada al vestíbul del Teatre Romea.
    • Invitacions i descomptes cedits per les empreses del nostre Patronat (*):
      • Dues invitacions per a cada un dels espectacles de la temporada del Romea
      • Descompte del 25% en la compra de dues entrades addicionals del Teatre Romea per a qualsevol funció.

(*) Les invitacions i descomptes només s’apliquen en aquells espectacles programats dins de la temporada dels teatres i no afecten, per tant, els actes complementaris a aquesta.

• MECENES DE PLATA - 300 euros anuals

• Menció del seu nom a la llista de Mecenes de Plata situada al vestíbul del Teatre Romea.
    • Invitacions i descomptes cedits per les empreses del nostre Patronat (*):
      • Dues invitacions per a cada un dels espectacles de la temporada del Romea, Condal i La Villarroel
      • Descompte del 50% en la compra d’entrades del Teatre Romea fins a un màxim de sis entrades per obra (segons disponibilitat de l’espai).
      • Descompte del 25% en la compra d’entrades al Teatre Condal i a La Villarroel, fins a un màxim de sis entrades per obra (segons disponibilitat de l’espai).

• MECENES D`OR - 400 euros anuals

• Menció del seu nom a la llista de Mecenes d’Or situada al vestíbul del Teatre Romea.
    • Reconeixement de la seva contribució en els programes de mà editats pel Teatre Romea dins de la seva temporada anual.
    • Invitacions i descomptes cedits per les empreses del nostre Patronat (*):
      • Dues invitacions per a la nit d’estrena oficial de les obres del Romea, Teatre Condal, Teatre Goya i La Villarroel, amb la possibilitat de canviar-les per a qualsevol altra funció.
      • Descompte del 50% amb la compra d’entrades del Teatre Romea, fins a un màxim de dotze entrades per obra.
      • Descompte del 25% amb la compra d’entrades del Teatre Condal, Teatre Goya i La Villarroel, fins a un màxim de dotze entrades per obra.

• PROTECTOR/A - 3.000 euros

• Presència als programes de mà de la temporada del Teatre Romea.
    • Reconeixement de la seva contribució a la llista de Protector/a situada al vestíbul del teatre.
    • Invitacions i descomptes cedits per les empreses del nostre Patronat per als teatres Romea, Condal i Villarroel: (*)
      • Quatre localitats a totes les nits d’estrena oficial.
      • Deu localitats per a cada obra del Teatre Romea i quatre per als espectacles dels altres teatres.
      • Descompte del 50% en la compra d’entrades al Teatre Romea, fins a un màxim de vint per obra.
    • Utilització del teatre per a activitats privades a preu reduït. (**)

• PROTECTOR/A DE PLATA - 6.000 euros

• Inclusió del logo de l’empresa als programes de mà de la temporada del Teatre Romea.
    • Reconeixement de la seva contribució a la llista de Protector/a de Plata situada al vestíbul del teatre.
    • Reconeixement del seu suport en tots els mitjans de difusió.
    • Invitacions i descomptes cedits per les empreses del nostre Patronat per als teatres Romea, Condal, i La Villarroel: (*)
      • Sis localitats per a les nits d’estrena oficial.
      • Quinze localitats per a cada obra del Teatre Romea.
      • Sis localitats per a cada obra dels teatres Condal, Goya i La Villarroel.
      • Descompte del 50% en la compra d’entrades i fins un màxim de vint-i-cinc entrades per obra.
    • Utilització del vestíbul del Teatre Romea per a un acte social gratuït. (**)
    • Possibilitat de participar en el Patronat de la Fundació Romea.

• PROTECTOR/A - 9.000 euros

• Inclusió del logo de l’empresa en els programes de mà del Teatre Romea.
    • Reconeixement de la seva contribució a la llista de Protector/a d’Or situada al vestíbul del teatre.
    • Reconeixement del seu suport en tots els mitjans de difusió.
      • Vuit localitats per a les nits d’estrena oficial.
      • Vint localitats per a cada obra del Teatre Romea.
      • Vuit localitats per les obres dels teatres Condal i La Villarroel.
      • Descompte del 50% en la compra d’entrades, fins a un màxim de trenta entrades per obra.
    • Utilització del Teatre Romea per a un acte social gratuït. (**)
    • Possibilitat de participar en el Patronat de la Fundació Romea.