Director de la Fundació Romea

Fèlix Riera, director de la Fundació Romea per a les Arts Escèniques

Fèlix Riera és el nou director de la Fundació Romea i és que es tracta d’un professional amb una dilatada carrera dins del món cultural. Ha estat director editorial del Grup 62 i de L’esfera dels llibres; director de l’Institut de les Empreses Culturals de la Conselleria de Cultura (ICEC) del 2011 al 2012; director de Catalunya Ràdio (2012-2015); professor associat de la Facultat de Comunicació Audiovisual de la Universitat Pompeu Fabra, i conseller del Consell de l’Audiovisual de Catalunya (CAC), entre altres ocupacions.
Actualment, compagina el seu càrrec de director editorial d’ED Libros amb el de codirector de la revista cultural Hänsel i Gretel, juntament amb la direcció editorial de la nova revista Preocupaciones del Grup Focus. A més, col·labora assíduament amb diversos mitjans de comunicació, i també és comissari de la Setmana Barcelona Novel·la Històrica.