Pepe Zapata

Actor Barcelona

Pepe Zapata

Actor

Format actoralment al Col·legi del Teatre i a la Universitat de Barcelona mentre estudiava Filologia Anglesa -creant la companyia Passport Theatre-, ha seguit classes amb professors com Txiqui Berraondo, Manuel Lillo, Mercè Lleixà, Jordi Mesalles, Boris Rotenstein i Berty Tovías. Ha format part del Teatre Kaddish, és membre fundador de la companyia Teatre KM0 Bluelegged i ha treballat habitualment amb directors com Boris Rotenstein i Josep Costa.

En teatre, alguns dels muntatges professionals més destacats en els que ha participat són Trivial de Pope Lorenzo, Recreo de Manuel Veiga, Antígona de Jean Anouilh, Bent de Martin Sherman, Tot al seu moment de David Ives, Cadena alimentària de Nicky Silver, Lorca mix de Ga Lorca, En alta mar de Slawomir Mrozek, El vals de Baltimore de Paula VoĀel, La cantatriu calba d’Eugène Ionesco, ¿Quién teme a Virginia Wolf? d’Edward Albee, Amor de Liudmila Petruxevskaia, i Danny i la profunda mar blava de J. P. Shanley (premi a la millor interpretació en la Mostra de Teatre Jove 1991 de la Generalitat de Catalunya).

Activitats de Pepe Zapata