Concert Gospel Solidari- Fundació Gavina

Dilluns 9 de desembre de 2019, 19:30
Teatre Romea com arribar

Descripció

La Fundació Joan Salvador Gavina finalitza la celebració del 40è aniversari amb un Concert de Gospel Solidari.

La Fundació Gavina des de fa 40 anys, volen que tots els infants i joves del barri puguin exercir els seus drets fonamentals. Per això els diferents agents socials i educatius del territori uneixen esforços per recolzar i comptar amb la família com a primer agent socialitzador.

Des dels inicis de l’entitat, l’any 1979, treballem al barri del Raval de Barcelona per respondre de manera global a les necessitats vitals i socials d’infants, joves i les seves famílies en situació de vulnerabilitat social.

Fan un treball de promoció de la qualitat de vida infantil i familiar oferint activitats i serveis amb l’objectiu de dur a terme una acció compensadora, sempre des d’una perspectiva de prevenció i educació, i com a proposta per trencar el cercle estructural de la pobresa i contribuir en la millora de la comunitat i el seu entorn. Aquesta tasca la realitzem al districte de Ciutat Vella, concretament al barri del Raval de Barcelona.