Isabel Tallos

Creativa de videojocs i cofundadora de l'start-up Everguild

Isabel Tallos

Creativa de videojocs i cofundadora de l'start-up Everguild

Isabel és co-fundadora de l’estudi de videojocs Everguild, on ha dirigit el desenvolupament de jocs multi-plataforma com Drakenlords (destacat per Apple i Google, i amb més de mig milió de jugadors), serious games per a l’Armada Britànica i uns altres.

Paral·lelament ha desenvolupat una reeixida carrera artística centrada en la fotografia digital. Ha estat guardonada en premis com Junge Talente aus Spanien, organitzat per la galeria 100 Kubik a Alemanya; Beca Roberto Villagraz 2008, organitzat per EFTI; Propostes 2012, organitzat per Vegap, Descobriments de Photoespaña el Premi Jove de la Fundació General de la Universitat Complutense de Madrid, entre altres. Ha realitzat nombroses exposicions en galeries, museus i institucions tant nacional com internacionalment. Participa habitualment com a jurat en certàmens de fotografia i com a conferenciant en esdeveniments de la indústria del videojoc.

Isabel es va llicenciar en Belles arts per la Universitat Complutense de Madrid, on també va obtenir la Diplomatura d’Estudis Avançats en Tecnologia i Disseny i va col·laborar en la integració i docència de nous mitjans digitals de creació.

Activitats de Isabel Tallos

Cultura 5G