Miquel Molina

Activitats de Miquel Molina

Anuari cultural 2019

Dilluns 16 de desembre de 2019, 19:00 Teatre Romea

Amb Jacinto Antón, Leticia Blanco, Sergi Doria, Víctor Fernández, Helena Hevia, Josep Massot, Miquel Molina, Jordi Nopca, Ramon Vendrell i Sergio Vila-Sanjuán

Miquel Molina

Periodista

Miquel Molina Muntané (Barcelona, 1963) és director adjunt de La Vanguardia. Des de setembre de 2007 i fins desembre de 2013 en fou subdirector. Anteriorment havia estat redactor en cap de societat i el cap de secció de Política i de Viure. Altres mitjan de comunicació en els que ha desenvolupat la seva carrera professional són els diaris El Periódico de Catalunya, Segre i El Periódico de Aragón, on fou cap de la secció d’Economia. Va ser corresponsal de l’agència Europa Press i col·laborador de diverses publicacions econòmiques.

Llicenciat en ciències de la Informació per la UAB, el 2006 va publicar el llibre L’Everest a l’hora punta. Des de 2002 publica setmanalment una columna d’opinió a La Vanguardia, actualment a la secció de Tendències. El novembre de 2010 va rebre el Premi a la Comunicació no sexista, el qual és concedir per l’Associació de Dones Periodistes de Catalunya.