Sandro Gegechkori

Pianista Tbilissi, Geòrgia

Sandro Gegechkori

Pianista

El pianista georgià Sandro Gegechkori, de 20 anys, és un dels joves pianistes de Geòrgia amb més èxit. Ha guanyat reconeixement tant a nivel local com a l’estranger, i el diari Georgian Journal el va definir com a “Bruixot del Piano”.

Sandro ha guanyat el Primer Premi i la Medalla d’Or al 66è Concurs Internacional de Música Maria Canals 2021, el Gran Premi al Concurs Internacional de Piano de Viena Feurich 2018, el 1r premi al Concurs Internacional de Piano d’Erevan Arno Babajanyan, entre d’altres.

A més dels concerts regulars com a pianista solista arreu del món, Sandro ha actuat en brillants sales de concerts com The Royal Concertgebouw, Mozarthouse Vienna o la sala de concerts d’arts escèniques de Nanjing.

Col·labora regularment amb l’orquestra simfònica i filharmònica de Tbilisi i l’orquestra YTO d’Amsterdam.

Els futurs compromisos de Sandro comprenen diversos recitals a Barcelona, Madrid, Roma, Munic, Marbella, concerts amb orquestres simfòniques a Bilbao, Sevilla, Tenerife, dos enregistraments amb el segell discogràfic NAXOS i Solfa Recodings.

Sandro Gegechkori actualment estudia al Conservatori Estatal de Tbilisi amb el professor Alexander Garber.