Silvia Marsó

Actriu Barcelona

Silvia Marsó

Actriu

Silvia Cartañá Ortega, coneguda com a Silvia Marsó (Barcelona, 8 de març de 1963), és una actriu espanyola de cinema, teatre, musicals i sèries, a més de cantant i productora teatral.Als catorze anys es matricula a l’Escola de Pantomima de l’Institut del Teatre de Barcelona i la seva primera aparició en públic va ser en el barri gòtic de la ciutat comtal amb un espectacle de carrer, al costat d’alguns dels seus companys de classe, entre els quals es trobaven Paco Mir, de Tricicle, i Jürgen Müller, de La Fura dels Baus. És llavors quan adopta el seu cognom artístic en homenatge a la manyaga francesa Marcel Marceau.La seva inquietud la porta a provar sort en diferents mitjans artístics: teatre independent, espectacles de manyaga, infantils, de music-hall etc., sempre alternant el treball amb classes d’interpretació, cant, dansa, vers, acrobàcia i expressió corporal.Té una llarga trajectòria tant en teatre com en cinema. El 31 de juliol de 1979 debuta com a actriu professional en la companyia de Vicky Lusson amb l’obra d’Alfonso Paso, Els drets de la dona.

Activitats de Silvia Marsó